TOP 10 przekąsek do kieszeni motocyklicty

Sezon motocyklowy w pełni. Za każdym razem jak wyjeżdżam w większej grupie w trasę, doświadczam ogromnego zdziwienia ze strony współtowarzyszy wyprawy co to tym razem ze sobą zabrałam do zjedzenia. Co więcej, współtowarzysze ci bardzo chętnie kosztują moje wynalazki. Idąc krok dalej, na następny raz proszą o zaopatrzenie prowiantowe również dla nich. Wybrałam dziś dla Was moje ulubione pozycje – od tych słodkich po wytrawne. Zapraszam do otwierania umysłów na zdrowe alternatywy dla typowo znanych, kochanych i niezastąpionych przekąsek!

Shutterstock

Chipsy / plastry kokosowe

Przekąska bardzo sycąca i smaczna. Pacjentom lubię dodawać chipsy do posiłków ponieważ zdecydowanie przedłużają uczucie sytości.

Polecam również bardziej ekonomiczne ale też zamknięte w większym gabarytowo opakowaniu chipsy z kokosa.

Cocoa, czekolada – mój smak #1 kokosowa

Opakowanie 50 g idealne na jednorazową konsumpcję. Nowość od Cocoa – kokosowa czekolada jest smakowo zdecydowanie jedną z najlepszych w niemałej ofercie od firmy.

Skład: cukier z kwiatu palmy kokosowej*, tłuszcz kakaowy*, nieprażone ziarna kakaowca*, sproszkowane mleko kokosowe*10%, wanilia BOURBON* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)


Chipsy z jarmużu – moje ulubione z pomidorami

Jedna z lepszych niskowęglowodanowych przekąsek – co dla mnie ważne o bardzo czystym składzie bez tłuszczów trans: jarmuż*(54%), orzechy nerkowca*(27%), pomidory*(11%), cebula*(5%), sól himalajska, chili*, słodka papryka* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Cocoa – figi w surowej czekoladzie

Tym razem przekąska wyżej węglowodanowa. Słodki smak figi jest bardzo fajnie równoważony gorzką czekoladą. Ponownie, porcja podczas aktywnego dnia do zjedzenia na raz.

Skład praktycznie bez zarzutów: figi*(50%), czekolada*(50%) (ziarno kakaowca, cukier z kwiatu palmy kokosowej, masło kakaowe, wanilia bourbon) (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Bombus – batony Raw Energy

Wyjazdowa kolacja zamknięta w jednym batonie. Z dostępnych smaków kakaowy to mój ulubiony. Dwa takie batony stanowią ciekawą alternatywę dla węglowodanowo-tłuszczowej kolacji.

Zobacz również: Zapomnij o nudzie na fitnessie - ćwicz bokwę

Skład: daktyle 73%, ziarna kakaowe 18%, kakao 9%.

Rawnello – kulki z bakalii oraz orzechów

Kulki mocy dla leniwych – te z żurawiną są wysokoenergetyczną przekąską o bardzo przyjemnym smaku.

Skład: daktyle*, żurawina*, surowe kakao* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Kasztany jadalne

Źródło węglowodanów dozwolone również na bardziej restrykcyjnych dietach, gotowe do spożycia, smaczne i sycące. Szybka kolacja jak znalazł.

Skład: kasztany jadalne gotowane na parze* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Chipsy bananowe

63g węglowodanów na 100g produktów – to bardzo szybko dostępna energia. Na plus również brak w składzie obrobionych termicznie tłuszczów roślinnych.

Skład: banany* 70%, olej kokosowy* 30% (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

W większym opakowaniu godny polecenia odpowiednik.

Gryczanki Raw

GryczankiProces kiełkowania zachodzący wewnątrz nasiona prowadzi do aktywacji zarodka. Tak jak jestem zwolenniczką chleba esseńskiego powstającego ze skiełkowanych ziaren zbóż tak i słodkich gryczanek.

Skład: kiełkowana polska kasza gryczana*, daktyle*, rodzynki*, kiełkowany słonecznik*, kiełkowana kasza jaglana*, kokos*, surowa masa kakaowca (7%)* (surowe ziarno kakaowca*, masło kakaowe*, kakao w proszku*, zawartość kakao min. 65%), kiełkowany amarantus*, kiełkowana szałwia hiszpańska*, kiełkowane siemię lniane* (*produkt rolnictwa ekologicznego.)

Mango puffins

W sam raz na węglowodanową przekąskę. Idealne do zabrania w góry. Dzięki zastosowaniu suszenia próżniowego chipsy zachowują zarówno słodycz jak i kruchość.

Skład: mango 100%* (*certyfikowany składnik ekologiczny)

Smacznego i w drogę!

Agnieszka Kułaga

Źródło: agnieszkakulaga.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Placki z niepalonej kaszy gryczanej Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Czekoladowe raw cake Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać? Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Brownie z batatem i rodzynkami 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) SZPARAGI Z SOSEM KAPAROWYM Fantazja fasolowa Szybkie naleśniki bez mąki Jakie węglowodany jeść na diecie? Jakie ryby jeść podczas odchudzania? Ksylitol – dwie strony medalu Najprostsze ciastka Migdały – idealne orzechy dla osób na diecie Produkty, które powodują zmęczenie Fit Wielkanoc: jajka na trzy sposoby Jak pozbyć się soli z potraw bez utraty smaku?

Popularne w tym tygodniu:

Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado 6 przepisów na odchudzające sałatki Zdrowe dania, które możesz przygotować w 10 minut (a nawet szybciej) Jakie węglowodany jeść na diecie? Weekendowy jadłospis Ewy Chodakowskiej Czekoladowe raw cake Brownie z batatem i rodzynkami Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz Metabolizm. Czym jest, co go spowalnia? Desery z kaszy jaglanej Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Jakie ryby jeść podczas odchudzania?