TOP 10 przekąsek do kieszeni motocyklicty

Sezon motocyklowy w pełni. Za każdym razem jak wyjeżdżam w większej grupie w trasę, doświadczam ogromnego zdziwienia ze strony współtowarzyszy wyprawy co to tym razem ze sobą zabrałam do zjedzenia. Co więcej, współtowarzysze ci bardzo chętnie kosztują moje wynalazki. Idąc krok dalej, na następny raz proszą o zaopatrzenie prowiantowe również dla nich. Wybrałam dziś dla Was moje ulubione pozycje – od tych słodkich po wytrawne. Zapraszam do otwierania umysłów na zdrowe alternatywy dla typowo znanych, kochanych i niezastąpionych przekąsek!

Shutterstock

Chipsy / plastry kokosowe

Przekąska bardzo sycąca i smaczna. Pacjentom lubię dodawać chipsy do posiłków ponieważ zdecydowanie przedłużają uczucie sytości.

Polecam również bardziej ekonomiczne ale też zamknięte w większym gabarytowo opakowaniu chipsy z kokosa.

Cocoa, czekolada – mój smak #1 kokosowa

Opakowanie 50 g idealne na jednorazową konsumpcję. Nowość od Cocoa – kokosowa czekolada jest smakowo zdecydowanie jedną z najlepszych w niemałej ofercie od firmy.

Skład: cukier z kwiatu palmy kokosowej*, tłuszcz kakaowy*, nieprażone ziarna kakaowca*, sproszkowane mleko kokosowe*10%, wanilia BOURBON* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)


Chipsy z jarmużu – moje ulubione z pomidorami

Jedna z lepszych niskowęglowodanowych przekąsek – co dla mnie ważne o bardzo czystym składzie bez tłuszczów trans: jarmuż*(54%), orzechy nerkowca*(27%), pomidory*(11%), cebula*(5%), sól himalajska, chili*, słodka papryka* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Cocoa – figi w surowej czekoladzie

Tym razem przekąska wyżej węglowodanowa. Słodki smak figi jest bardzo fajnie równoważony gorzką czekoladą. Ponownie, porcja podczas aktywnego dnia do zjedzenia na raz.

Skład praktycznie bez zarzutów: figi*(50%), czekolada*(50%) (ziarno kakaowca, cukier z kwiatu palmy kokosowej, masło kakaowe, wanilia bourbon) (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Bombus – batony Raw Energy

Wyjazdowa kolacja zamknięta w jednym batonie. Z dostępnych smaków kakaowy to mój ulubiony. Dwa takie batony stanowią ciekawą alternatywę dla węglowodanowo-tłuszczowej kolacji.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Skład: daktyle 73%, ziarna kakaowe 18%, kakao 9%.

Rawnello – kulki z bakalii oraz orzechów

Kulki mocy dla leniwych – te z żurawiną są wysokoenergetyczną przekąską o bardzo przyjemnym smaku.

Skład: daktyle*, żurawina*, surowe kakao* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Kasztany jadalne

Źródło węglowodanów dozwolone również na bardziej restrykcyjnych dietach, gotowe do spożycia, smaczne i sycące. Szybka kolacja jak znalazł.

Skład: kasztany jadalne gotowane na parze* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Chipsy bananowe

63g węglowodanów na 100g produktów – to bardzo szybko dostępna energia. Na plus również brak w składzie obrobionych termicznie tłuszczów roślinnych.

Skład: banany* 70%, olej kokosowy* 30% (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

W większym opakowaniu godny polecenia odpowiednik.

Gryczanki Raw

GryczankiProces kiełkowania zachodzący wewnątrz nasiona prowadzi do aktywacji zarodka. Tak jak jestem zwolenniczką chleba esseńskiego powstającego ze skiełkowanych ziaren zbóż tak i słodkich gryczanek.

Skład: kiełkowana polska kasza gryczana*, daktyle*, rodzynki*, kiełkowany słonecznik*, kiełkowana kasza jaglana*, kokos*, surowa masa kakaowca (7%)* (surowe ziarno kakaowca*, masło kakaowe*, kakao w proszku*, zawartość kakao min. 65%), kiełkowany amarantus*, kiełkowana szałwia hiszpańska*, kiełkowane siemię lniane* (*produkt rolnictwa ekologicznego.)

Mango puffins

W sam raz na węglowodanową przekąskę. Idealne do zabrania w góry. Dzięki zastosowaniu suszenia próżniowego chipsy zachowują zarówno słodycz jak i kruchość.

Skład: mango 100%* (*certyfikowany składnik ekologiczny)

Smacznego i w drogę!

Agnieszka Kułaga

Źródło: agnieszkakulaga.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

6 przepisów na odchudzające sałatki Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki Koktajl, który redukuje cholesterol i spala tłuszcz Bezglutenowa pizza na brokułowym spodzie Sernik z kaszy bulgur Jak dobrze zacząć dzień, czyli co powinien jeść rano sportowiec? FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej Fit ciasto z masła orzechowego 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Jagodowy sernik na zimno Racuszki z jabłkiem Sałatka ze słoika – pomysł na zdrowy lunch do pracy Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie?

Popularne w tym tygodniu:

Pozbądź się toksyn! 5 przepisów na oczyszczające soki 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Fit ciasto z masła orzechowego Co Ewa Chodakowska poleca jeść na kolację? Pięć prostych i niskokalorycznych przepisów FIT ciasto czekoladowo-buraczane bez mąki pszennej 6 przepisów na odchudzające sałatki Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na śniadanie. Pięć przepisów Sałatka na lunch z 4 składników, która syci aż do kolacji Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na drugie śniadanie. Pięć przepisów Racuszki z jabłkiem Szybkie 4-składnikowe zdrowe i niskokaloryczne desery