TOP 10 przekąsek do kieszeni motocyklicty

Sezon motocyklowy w pełni. Za każdym razem jak wyjeżdżam w większej grupie w trasę, doświadczam ogromnego zdziwienia ze strony współtowarzyszy wyprawy co to tym razem ze sobą zabrałam do zjedzenia. Co więcej, współtowarzysze ci bardzo chętnie kosztują moje wynalazki. Idąc krok dalej, na następny raz proszą o zaopatrzenie prowiantowe również dla nich. Wybrałam dziś dla Was moje ulubione pozycje – od tych słodkich po wytrawne. Zapraszam do otwierania umysłów na zdrowe alternatywy dla typowo znanych, kochanych i niezastąpionych przekąsek!

Shutterstock

Chipsy / plastry kokosowe

Przekąska bardzo sycąca i smaczna. Pacjentom lubię dodawać chipsy do posiłków ponieważ zdecydowanie przedłużają uczucie sytości.

Polecam również bardziej ekonomiczne ale też zamknięte w większym gabarytowo opakowaniu chipsy z kokosa.

Cocoa, czekolada – mój smak #1 kokosowa

Opakowanie 50 g idealne na jednorazową konsumpcję. Nowość od Cocoa – kokosowa czekolada jest smakowo zdecydowanie jedną z najlepszych w niemałej ofercie od firmy.

Skład: cukier z kwiatu palmy kokosowej*, tłuszcz kakaowy*, nieprażone ziarna kakaowca*, sproszkowane mleko kokosowe*10%, wanilia BOURBON* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)


Chipsy z jarmużu – moje ulubione z pomidorami

Jedna z lepszych niskowęglowodanowych przekąsek – co dla mnie ważne o bardzo czystym składzie bez tłuszczów trans: jarmuż*(54%), orzechy nerkowca*(27%), pomidory*(11%), cebula*(5%), sól himalajska, chili*, słodka papryka* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Cocoa – figi w surowej czekoladzie

Tym razem przekąska wyżej węglowodanowa. Słodki smak figi jest bardzo fajnie równoważony gorzką czekoladą. Ponownie, porcja podczas aktywnego dnia do zjedzenia na raz.

Skład praktycznie bez zarzutów: figi*(50%), czekolada*(50%) (ziarno kakaowca, cukier z kwiatu palmy kokosowej, masło kakaowe, wanilia bourbon) (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Bombus – batony Raw Energy

Wyjazdowa kolacja zamknięta w jednym batonie. Z dostępnych smaków kakaowy to mój ulubiony. Dwa takie batony stanowią ciekawą alternatywę dla węglowodanowo-tłuszczowej kolacji.

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Skład: daktyle 73%, ziarna kakaowe 18%, kakao 9%.

Rawnello – kulki z bakalii oraz orzechów

Kulki mocy dla leniwych – te z żurawiną są wysokoenergetyczną przekąską o bardzo przyjemnym smaku.

Skład: daktyle*, żurawina*, surowe kakao* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Kasztany jadalne

Źródło węglowodanów dozwolone również na bardziej restrykcyjnych dietach, gotowe do spożycia, smaczne i sycące. Szybka kolacja jak znalazł.

Skład: kasztany jadalne gotowane na parze* (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

Chipsy bananowe

63g węglowodanów na 100g produktów – to bardzo szybko dostępna energia. Na plus również brak w składzie obrobionych termicznie tłuszczów roślinnych.

Skład: banany* 70%, olej kokosowy* 30% (*certyfikowany składnik ekologiczny.)

W większym opakowaniu godny polecenia odpowiednik.

Gryczanki Raw

GryczankiProces kiełkowania zachodzący wewnątrz nasiona prowadzi do aktywacji zarodka. Tak jak jestem zwolenniczką chleba esseńskiego powstającego ze skiełkowanych ziaren zbóż tak i słodkich gryczanek.

Skład: kiełkowana polska kasza gryczana*, daktyle*, rodzynki*, kiełkowany słonecznik*, kiełkowana kasza jaglana*, kokos*, surowa masa kakaowca (7%)* (surowe ziarno kakaowca*, masło kakaowe*, kakao w proszku*, zawartość kakao min. 65%), kiełkowany amarantus*, kiełkowana szałwia hiszpańska*, kiełkowane siemię lniane* (*produkt rolnictwa ekologicznego.)

Mango puffins

W sam raz na węglowodanową przekąskę. Idealne do zabrania w góry. Dzięki zastosowaniu suszenia próżniowego chipsy zachowują zarówno słodycz jak i kruchość.

Skład: mango 100%* (*certyfikowany składnik ekologiczny)

Smacznego i w drogę!

Agnieszka Kułaga

Źródło: agnieszkakulaga.com

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Domowe batoniki musli (bez pieczenia) 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ? Fit ciasto marchewkowe Gorąca woda – najtańszy lek świata Wegańskie ciasteczka Ciasto drożdżowe bez jajek, mleka i masła (wegańskie) Grilluj z głową: poznaj przepisy na dietetyczne dania z rusztu! Placki z niepalonej kaszy gryczanej Czekoladowe raw cake Zdrowe tłuszcze na talerzu. W jakich produktach ich szukać? Odchudzające przepisy: jajko zapiekane w awokado Jak przygotować zdrowe i białkowe naleśniki? Sałatka z fasolką mung Wiosenne sałatki, od których nie przytyjesz

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Co się stanie, jeżeli będziesz pić lampkę wina dziennie? Co znajdziemy w wędlinach sklepowych? Powody, dla których wakacje all inclusive są niezdrowe Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? 9 rzeczy, których nie powinno się robić przed seksem Co znajdziesz w drinkach spalających tłuszcz? Wody smakowe Jak odkwasić organizm – objawy zakwaszenia, sposoby na odkwaszenie Kosmetyki, które możemy zjeść! Sok z arbuza nie tylko dla dzieci. Jakie ma właściwości?